lauantai 20. heinäkuuta 2013

Tanjan suosikki kengät!



Omat suosikkini ovat jazztossut. Tällä hetkellä minulla on ollut käytössä SoDancan JZE09A tossut.  Näihin tossuihin päädyin koska vaatimuksena oli haljasnahkapohja. Tossuissa kantaosa on kumiseosta, mikä lisää hieman tossujen pitoa. Käytössä tossut mukautuivat yllättävän nopeasti.
Tossujen materiaali on pehemää nahkaa ja myös puolikkaita kokoja löytyy.
 


Yleensä pidän tossuja ilman sukkia. Tällä hetkellä tossut tai itseasiassa pohja on kulunut. Olisin ehkä voinut pidentää niiden käyttöikää harjaamalla niitä ahkerammin ;)  Viime viikolla valitsin seuraavat jazztossut ja päädyin Papillonin PA1214 tossuihin, jossa päkiä ja kantaosa ovat molemmat haljasnahkaa. Sovitus vaiheessa huomasin, että nämä tuntuvat pehmeiltä ja luistavat varmaan edellisiä enemmän.


                                     

                                     PA1214 tossut, jotka pääsevät pian käyttöön.



Jazztossut sopivat minulle, koska haluan mahdollisimman ohuen pohjan. Olen ollut tyytyväinen tossuihin ja eniten olen käyttänyt niitä show- ja reggaeton -tunneilla.  Vaikka tossujen nimi viittaa jazztanssiin olen näillä tanssinyt myös yhden street tyylisen tanssitunnin ja hyvin sujui :)

Suosittelen jazztossujen kokeilemista, jos kevyt tossu kiinnostaa. Jazztossut ovat kukkaroystävällinen valinta, suurin osa tossuista on 40e kieppeillä.


-Tanja
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti