lauantai 8. maaliskuuta 2014

Uusi työntekijä: Anna

Olen Anna, 20-vuotias monipuolinen liikkuja, joka aloitti työt Suomen Tanssitarvikkeella helmikuussa 2014. Olen siis yksi uusimmista työntekijöistä, ja vaikka oppimista on paljon, olen hurjan innoissani uudesta työpaikasta ja sen tuomista haasteista.

Aloitin aktiivisen tanssiharrastuksen yläkouluikäisenä, kun aloitin streettanssin tunneilla käymisen. Vauhdikas laji tempaisi totisesti mukaansa ja se on edelleen minulle tanssilajeista rakkain.
Viime vuosina olen innostunut myös latinotanssien treenaamisesta yhä enemmän. Esimerkiksi reggaeton on laji, jossa yhdistyy mukavasti latinotanssien sulavuus ja katutanssin asenne. Tanssiharrastuksen lisäksi käyn lähes päivittäin kuntosalilla ja lenkkeilen. Olen myös innokas matkustelemaan, alla oleva kuva on otettu Dubaista tämän vuoden helmikuussa.

                                     
Olen innokas kokeilemaan uusia tanssilajeja ja viimeisimpiä innostuksen kohteita minulle ovat olleet house ja dancehall reggae. Balettisaliin en ole vielä eksynyt, saattaa olla että kärkitossujen käsittely työpaikalla saattaa sytyttää kipinän lähteä myös klassisemmille tanssitunneille.

Olen tehnyt aiemmin töitä tanssi- ja liikunta-alan yrityksissä aktiivisen harrastamisen lisäksi. Kirjoitan myös liikunta-aiheista blogia, joka löytyy täältä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti