sunnuntai 27. lokakuuta 2013

Esittelyssä työntekijämme Saara!

Moikka, olen Saara ja olen työskennellyt Suomen tanssitarvikkeella nyt jo 4 vuotta!! Mutta mikäpä siinä, täällä on hyvä työilmapiiri lähellä rakkaita harrastuksiani ;)



Itse menin ensimmäiselle tanssikurssilleni, jossa yhdisteltiin erilaisia katutanssilajeja, vasta 15-16 vuotiaana (koska nuorempana sydämeni kuului hepoille ja ratsastukselle). Silloin tyyli ei oikein tuntunut oikealta ja hieman myöhemmin päätin kokeilla show-tanssia, mikä onkin ollut ehdoton suosikkini jo pitkään.. kunnes kävin yhdellä tankotanssitunnilla, joka sitten veikin sydämeni kertaheitolla!! Suosittelenkin kaikkia antamaan tälle lajille mahdollisuuden, sillä se todellakin koukuttaa ensimmäisestä kokeilusta lähtien (ainakin näin on käynyt kaikille kavereilleni, jotka olen tunnille raahannut). Tankotanssi onkin enemmän tanssillista akrobatiaa kuin pelkkää tanssia tangon ympärillä, kuten vieläkin usein virheellisesti mielletään. Itse en myöskään koskaan ole viihtynyt kuntosalilla, se ei vain tarjoa tarpeeksi virikkeitä, mutta tankoillessa kunto ja lihakset kasvavat monipuolisesti kuin itsestään! Tankoilun innoittamana käyn myös silloin tällöin erilaisilla sirkus- ja akrobatiatunneilla ja olen huomannut että erilainen akrobatia ja tanssi tukevat loistavasti toisiaan. Tanko ja akrobatia tuovat tanssiin lisää voimaa ja kehonhallintaa ja tanssi puolestaan tuo akrobatiaan keveyttä ja sulavuutta. Aloitin nyt uudelleen reilu vuosi sitten myös streetin ja ainakin tähän mennessä olen sopeutunut joukkoon melko hyvin :D

Mitä enemmän olen tunneilla käynyt ja erilaisia tanssi- ja akrobatialajeja kokeillut, sitä enemmän niitä haluaisin harrastaa. Jos minulla olisi rajaton määrä aikaa ja rahaa (ja kroppa kestäisi), treenaisin luultavasti koko ajan ;)


Saara

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti