maanantai 10. kesäkuuta 2013

Istuu, kuin hanska!


Mia-tuotteen vaatteet nimittäin!




Tiedätkö sen tunteen, kun olet juuri ostanut pienimmät/lyhyimmät mahdolliset tarjolla olevat housut ja joudut silti lyhentämään niitä noin 10cm? Jep, minäkin tiedän. Olen lyhyt, olen aina ollut ja tästä syystä sopivan pituisten jazzhousujen etsiminen on useimmiten ollut turhauttava prosessi. Jos haluan tanssihousut, joiden lahkeissa ei ole kiristysnauhaa, joudun lähes aina lyhentämään niitä itse. Mikäs siinä, mutta olisihan se joskus aika luksusta kävellä kaupasta ulos käyttövalmiit jazzhousut kainalossa.

No, pari viikkoa sitten kävelin. Itse asiassa olin niin innoissani, että kiskoin housut päälle saman tien ja pidin niitä ylpeänä koko loppupäivän. Olin Mia-tuotteen jazzhousuja tilatessani mitannut itselleni parhaiten natsaavan lahkeenpituuden ja lisännyt tämän toiveen tilaukseni lisätietoihin. Mia on muutamaan otteeseen sanonut minulle, että he pystyvät toteuttamaan tarvittaessa myös erikoistoiveita ja päätinpä itse testata, pitääkö tämä lupaus paikkansa. Pitää muuten sataprosenttisesti. Housujen pituus oli täydellinen!

Joskus myös liian lyhyt paita saattaa olla ongelma, onneksi kotimaiselta Mia-tuotteelta saa tilattua myös pitkäselkäisille pitempiä paitoja. Ja värivalikoimastakaan ei ole puutetta! Enää ei tarvitse siis murehtia, ettei omista ompelukonetta ;)

Jos sinullakin on samanlaisia ongelmia, kuin minulla ja haluaisit tilata Mia-tuotteen ihanasta valikoimasta jotain hieman spesiaalimpaa ja omien tarpeittesi mukaan räätälöityä, ota rohkeasti yhteyttä asiakaspalveluumme tai pistäydy liikkeeseemme juttelemaan toiveistasi. Putiikissa käydessäsi pääset saman tien tutustumaan Mian kankaisiin ja väritilkkuihin ja tiedät heti, minkä värinen valmis vaate tulee olemaan. Kätevää, eikö vain?

- Heidi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti